Olje

Flipper
07.12.2018 kl 18:26 4121

En shipsmeglers natur er ikke å grave seg ned i ting, handling med en gang er hva som må til.

Selvfølgelig, gitt at man har satt seg inn i '' materien, at hand '. Så langt er jeg enig med deg, jeg har ikke
gjordt en grundig jobb på det feltet; men, forsøkt å sette meg inn i den intrikate situasjon som eksisterer i
Canada.

Like håpløse politikere som vi har, eller, snarere sagt, som politikere flest i hele Verden.

Har sitert info som jeg kun har skimmet, plukket opp i US discussion boards; gitt, at ALT
om NG og Olje, PÅ LAND, er noe jeg ikke kan det spøtt om. Men, dere må da være glade
for at jeg har kontakter i US, og endog følger med, og gir adekvat informasjon, når jeg ser
det. ?

Håper de fleste QEC'ere er klar over språk / sosial forskjell der er mellom, Engelsk talende og
Fransk talende.

Min nevø har nettopp fått en liten fin sønn med en Flott kvinne fra Quebec, og hun ville føde her
i Trondheim hvor de traff hverandre. Hun har Master i Bio-et-eller-annet; og fortsetter med forskning
på samme avd. som ekteparet fra NTHU som fikk Nobels Pris innen dette felt. Nevøen min tar doktor
grad i engeneering.

Gud bedre, hva unge mennesker i dag lærer seg.

Det var anderledes når jeg ble født, 5 år etter WWII's slutt, og Norge var et fattig land.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.