Olje

Investvaldsen
08.12.2018 kl 01:46 4584

Jeg var så dum at jeg ikke solgte bull 12 x brent etter hver stigning for så og kjøpe etter den hadde falt. Så sitter med kjøp på 0.9 på 59 dollar på brent og etter en uke har den giret seg slik at 0.9 er ved 61,8 dollar. Ettersom jeg ikke klarte å selge idag med 30% fortjenste blir det nok et fall på 40% på mandag fordi den jævla fuckings oljeprisen bare dalte ned. Nå blir det vel giret slik at 62.8 er min nye break even. Nordea kan også gi litt opplæring i å gi info om disse papirene. Eneste de sier er les prospektet. Så leser jeg det og pprøver å se hvordan de girer verdien og det er så vagt fortalt at det er opp til utsteder av prospektet å bestemme ut ifra hver dag men når jeg spør kundeservice om hvordan så kan ingen svare.

Har lagt merke til at hvis den stiger mye på en dag mellom 09:00 til 16:30 vil neste dag gi større utslag på %. Motsatt så vil neste dag gi mindre utslag. For de som vil vite.
Redigert 08.12.2018 kl 01:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.