Industri

Badgirl
08.12.2018 kl 09:14 2995

Ganske relevant spørsmålet Randers. Men er vi ikke på null? Aksjen hat falt 99,79 ifra toppen og i mitt hode så er REC i null allerede ;) Og 99,79% av de som har investert i Rec har tapt cash inkl meg selv. Gudskjelov så har jeg tradet i olje også. Så er totalt godt i pluss i 2018. Men Rec er rød på kontoen min. Den totale katastrofen i Rec blir når T.T og resten av gjengen må spleise aksjen. Da blir Rec et nytt bytte for gjengen som har gjort det riktig og shortet aksjen. Så skal den presses på nytt under kronen he he.

Så kan man jo lure hvorfor man på død og liv skal kjøpe dette dopapiret ? Ikke vet jeg! Ledelsen er tafatt og aksjen ødelagt grunnet Ullteit ++. Så egentlig burde man skamme seg for å bruke penger på dette papiret.

Redigert 08.12.2018 kl 09:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.