Olje

Tigeren
08.12.2018 kl 14:47 9030

Nikko. Jeg fyller opp alltid på forskjellige nivåer. Jeg har lært at en trader alltid skal ha frie cash til å snitte seg ned dupper. Det har blitt lønnsomt. Det er likviditet som teller. Til informasjon. Ingen innsidere selger på lave kurser som kr 4.25. Men jeg tror en gigant ordre fra Kina, Sør Korea, Nikola, Fredericia, H2 Bus Europe, Alstom H2 mere tog kontrakt eller RotoLyzer(R) Nel patenten kan bli verdenslansert og kommer til uka. Da er vi fort på kr 6.00 6.50. Først da kan det en dipp tilbake til kr 5.50. Nel vil svinge opp. Børsoppturen for Nel kommer neste uke. Noen håper på en lavere inngang. Det tror jeg blir umulig. Da Nel har en kraftig vind og medgangsbris i seilene. H2 er hot. Fornybar energi er hot. Flere aksjekjøpere må opp i kurs for å kjøpe mere av Nel. Flere ser milliardene komme inn i kassa til Nel fra Nikola. Nel blir en folkeaksje.
Redigert 08.12.2018 kl 14:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.