Sport og spill

Hammers
27.12.2020 kl 23:36 5577

Årets siste hjemmekamp - mot Brighton.

I år som i fjor og som året før der og før DER igjen betraktet jeg dette som lett match.
Likevel vet jeg hva fasiten forteller; Vi har aldri slått Brighton i Premier Lge.
Likevel, i år måtte det vel gå - når vi slapp å møte denne Glenn Murray som hadde torturert oss i alle tidligere oppgjør.

Min eneste bekymring var at det ikke var noen Antonio å se. I stedet var "No luck" Noble satt inn fra start.
Mannen med 3 kamper fra start i år. Vi har tapt alle - og det etter ELENDIG spill!
Klabb og babb i feltet og 0-1! Jeg har f.. ta meg ikke sett på makan!

I pausen skrev jeg 3 navn på blokka; Av dem var det kun elendige Haller som kom utpå i 2. "No Luck" kom heldigvis ikke ut i 2.

De 2 nye satte raskt fart i laget. Lanzini danset rundt, kvikk i beina og herlig ballkontroll. Dette inspirerte de øvrige og alt var forandret.
Ett kvarter senere dro den 2. innbytteren - Yarmolenko - opp på høyre. Fant Lanzini som i sin tur fant unggutten Johnson på 10 (nei - ikke SÅ ung). Ballen ble plassert iskaldt på innsiden av nettveggen og 1-1. Endelig - nå har vi dem vel?

10 min senere corner til Brighton. Soucek klarerte i Dunk på Brighton. Ballen spratt til en perfekt pasning for midtstopperen og 1-2.
VAR var ikke med på at det var en hånd med i bildet - og målet sto. Uflaksen mot Brighton fortsatte!

Flaks 12 min senere da Dunk "kvitterte ut" gaven fra Soucek ved å heade en corner rett på panna hans. Soucek takket - og det sto 2-2.
Håpet ble igjen tent og fortsatt 10-12 å gjøre det på - inkl tillegg.

De minuttene overtok Brighton litt. 1 stor sjanse til dem - og senere en til oss.......før dommeren etter hvert blåste av.
2-2.......og vi har fortsatt aldri slått bunnlaget Brighton i Premier Lge! Nå på 7 forsøk!
Vi ligger som nr 10 - og 2 verdifulle poeng ble sløst bort. Spes med tanke på at de 2 neste er borte før 2 hjemmekamper.

Hilsen Hammers...........som lurer fælt på hvorfor den hjelpeløse Haller fikk spille hele kampen.
Bortsett fra "årets mål" for et par kamper siden har dette vært årets FLOPP! Noe vi også så tegn til utover i forrige sesong!
Redigert 21.01.2021 kl 04:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.