Grønne aksjer

utkant
28.12.2020 kl 18:31 12725

Bare spør jeg siden jeg ikke vet. Litt hardt å komme med lavest kostnad basert på en teknologi for en fabrikk som ikke engang er bygget i et høykostland i et område hvor det ikke er høy tilgang på billig arbeidskraft eller veldig stort boligoverskudd. Det er å forvente at selskapet må komme med en plan for hvordan de skal skaffe disse 2500 arbeidstakerne og hvor disse skal være bosatt? Skal de skaffe disse arbeidstakerne lokalt i markedet må de gjerne ut med premium lønn og da spørs det jo hvordan det regnestykket vil se ut... De er vel ikke akkurat spesielt populære hos deler av lokalbefolkningen på grunn av vindmølleideene sine og det er de færreste jeg har snakket med her i Mo i Rana som tror på disse vidløftige planene! Men kjør gjerne på! Lavest kost produksjon i verden... Det vil jeg se før jeg tror det!
Redigert 21.01.2021 kl 08:49

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.