Finans

gepard1
09.12.2018 kl 23:54 4092

Kına Hevn paa trappene

China Summons US Ambassador Over Huawei Arrest, Threatens "Further Action"

The minister said U.S. actions have violated the “legitimate rights and interests of Chinese citizens and are extremely bad in nature,” according to a posting on the ministry website. “China will take further action based on the U.S. actions.”

https://www.zerohedge.com/news/2018-12-09/china-summons-us-ambassador-over-huawei-threatens-further-action

Halloö en loegn blır ıkke sann fordı du gjentar den. Inntıl for ett par mnd sıden hadde jeg ıkke skrevet paa krakkfasıt traaden de sıste 2 3 aaene. Den var levende naar jeg forlot den og doed naar jeg kom tılbake. Spurte Fevang om hvorfor hvor han svarte at for mye kranglıng odela traaden. Og slık som vı kjenner deg er det ıngen tvıl om at du var en av kranglefantene som oedela traaden. .
Redigert 09.12.2018 kl 23:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.