Olje

10.12.2018 kl 09:29 6210

Jeg har tid etter den som i dag bruker kallenavn til tiger! Han er den eneste personen med rettidig og sannferdig informasjon om fremskrittene til NEL ... Jeg, fra min side, bekrefter og bekrefter om det han sier er sant og til nå er de rene suksesser ... Jeg er sikker på at de nye nyhetene er på tilbake og mens det beste jeg kan gjøre er å dra nytte av at aksjene går ned på grunn av den utbredt panikken i USA, ingenting å gjøre med NEL i det hele tatt! Når det gjelder USA, leste jeg i går at Trump ikke er villig til å ta et økonomisk sammenbrudd på skuldrene mens han er president og om nødvendig vil tillate den vedvarende økningen i olje fordi han skjønte at det er en av de viktigste faktorene som skaper panikk i posene ....
Redigert 10.12.2018 kl 09:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.