Olje

mimsa
10.12.2018 kl 10:32 2810

Jeg får til stadighet beskjed om at jeg sprer eder og galle. Nå ligger vi på 12 tallet igjen, noe jeg har sagt i mange måneder. Jeg har dratt frem oljepris, geo-politik og interne faktorer som grunn. Den faller mer enn andre oljeaksjer igjen. Jajaja slenger med leppa om og om igjen at jeg er så lett å gjennomskue, og at jeg er ute etter billige aksjer. I dagens situasjon er ikke PEN aksjen så veldig billig. Den er tydligvis mer sårbar for fall i oljeprisen og usikkerheten i verdensøkonomien enn de fleste andre aksjer, innklusive og spesielt oljeaksjer. Hadde dere prøvd å lytte litt til mine råd er det mange som kunne ha bedret nattesøvnen betraktelig og gått julehøytiden høystemt i møte. God Jul.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.