Olje

mimsa
10.12.2018 kl 11:19 2635

Jeg mener å huske at de snakket om et break even point på noen og tredve $ fatet for Dussafu. Det var det som gjorde meg og sikkert flere av dere andre også så optimistiske. Jeg var ganske sikker på at planen var å bygge opp en liten kasse med cash før videre inesteringer, så for meg kom hele Tunisen investeringen som julekvelden på kjerringa, ja virkelig som en stor negativ overaskelse. Her hjelper det tydligvis ikke mye med pengesterke investorer. Men i etterpåklokskapens navn var det vel fornuftig med en emisjon til kr 16.10. De nye investorene vil vel ikke utbryte et rungende hurra for rabatten fra kr16.35 til kr16.10 i dagens situasjon, og jeg regner med at reperasjonsemisjonen er lagt på is inntil videre. Vi burde vel strengt tatt fått en besked om reperasjons-emisjonen fra ledelsen.
Over og ut!!!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.