Grønne aksjer

Rockall
03.01.2021 kl 23:15 6884

Bare hyggelig..:-)

De har hatt en prosess, og nå husker jeg ikke alle de navnene. Mulig at hjernen min konkluderte med at de ikke var verdt å huske, i og med at de ble historie.

Siden dette nå dreier seg om selskapets egne aksjer, så syns jeg det hadde vært mest komfortabelt å få hele 2021 på å tegne seg for disse rabatterte aksjene (feriepenger, skattepenger til gode, aksjegevinster osv.), uavhengig av hvilke nyheter som måtte komme.

Mange har vært med lenge som små individuelle investorer, og det er ikke bare å hoste fram penger for alle, særlig ikke i januar. Andre investeringer er heller ikke like lett å berøre om man tidligere mente at man hadde ordna seg med «nok» av aksjer i Ocean Energy, selv om dette frister mye. Det er jo et selskap som tross alt ikke er notert på noen form for børs ennå. Har kjøpt nå og da siden 2014.

Jeg respekterer avgjørelsen og tegningsperioden. Muligens stiller dette seg noe annerledes for de ferskeste aksjonærene, særlig for de ferskeste som hadde planlagt å kjøpe mer i nærmeste framtid, men det skal absolutt vurderes. Det skal det. Litt småstressa av en positiv nyhet, med andre ord...
Redigert 21.01.2021 kl 08:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.