Grønne aksjer

Rockall
05.01.2021 kl 15:43 6516

Man får bare ikke med seg riktig alt her i verden. Sant som du nevner, at dette er ikke så mange aksjer ift. det antallet aksjonærer vi faktisk har blitt. Skulle det først ha blitt mer kjøp fra min side før notering, så ville jeg ha prøvd å raida til meg en hel del, altså mange eller ingen. Men shit au... Jeg kan heller bli mer prippen på når og hvordan jeg en gang i framtida skal selge meg ut. Vi skal jo også tjene penger på å ha blitt med som fødselshjelpere for Ocean Energy, en eller annen gang, tenker jeg. Man har vel neppe aksjer kun for å gifte seg med dem heller...

Sier meg fornøyd nå med både antall og lavt snitt. Rådførte meg med en meget fornuftig kompis også som ikke tar fullt så stor risiko som meg, bare for å få en second opinion. Det har jeg godt av nå og da...

Det er en «helhetsvurdering», som man sier. Poster med fond og noterte aksjer fungerer også som en del av en slags «forsikringspremie» for familien i tilfelle jeg stryker med sånn plutselig. Altså, noen faktorer blir det jo...

Ha en fantastisk dag..:-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.