IKT

Just_Nilsen
11.12.2018 kl 22:22 2325

Jeg leste meg også opp på Holmenspesial'fond en gang til.

Der investeres det i selskaper som forventet av forvalter vil gjøre det bra på sikt og har en fee som slik jeg forstår det gir bra fortjeneste for Holmen om de finner de rete selskapene, men da også for investorene som ikke kanm kunskap eller tid til å handle slikt.

Jeg heier på Denne lederen av dette fondet og håper han får et veldig godt utbytte selv og for sine kunder. Jeg tipper i hvertfall dette er personer som liker utbytteselskaper som investerer gjennom dem. For mange er det sikkert en ekstra pensjon. 5 mill ,minste innskudd. Det utelukker ganske mange for investering der.

Men ting foregår. Vi er vel fleste her enige om at Selskapet er underpriset, tross alle dystre utsikter for cash, Sverige i sær. Jeg kjøper ikke den ennå. Oljå er heller ikke død! Men der kan det ta slutt en dag. Cash trykkes bare opp. Nesten som bitcoin, men det er land og banker som gjør det.

Jeg venter på det neste produktet fra SP. Noe som revolusjonerer Retail. Netthandel tar av, en ny plattform der som, tar markedet med storm.. Ideen kan komme fra SP, men de er ikke store nok til å klare å gjennomføre. Regner med at de har et par innovtive personer som har det som oppgave.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.