Transport, bil og fly

Klimbull
05.01.2021 kl 20:43 2505

Løsningen er ekstremt kompleks så ikke så lett å forklare.

Jeg forsøker å finne gunstige posisjoner for trading i faste tidsperioder på 15, 20, 25, 30 og 35 børsdager i denne omgang.
Fant en løsning for dette kanskje litt tilfeldig og forsøker nå å finne frem varianter som kan fungere bedre for å redusere nedside.
Går jeg litt ned på avkastningskrav kan jeg trolig kjøre dette med 50-100+ selskaper i større portefølger.

Utviklingen skjer basert på data fra perioden 2010 (noe tilbake til 2005) og foreløpig har jeg kun 2020 for å bedømme resultatet.
Algoritmene klarer seg like bra i 2020 som de har gjort tidligere år og det er vel ingen år i minus.
Funker det like bra fremover bør det gå relativt fort å bygge seg opp en kapitalbase, men det hadde nok funket best med storkapital....
Redigert 21.01.2021 kl 07:01

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.