Grønne aksjer

Odi.1
06.01.2021 kl 22:11 3697

Tenkte litt på det samme, men nå sier vel Reach at det er en " Større" aktør dem skal samarbeide med. Og så tror jeg det blir innen Havvind ?
Abel var det første som jeg tenkte på, siden North Energy er med dem på Havvindmølle konstruksjons prosjekt? ( North nærmest eier Reach)
Dog følger Challenger og Eagle hverandre som erteris borte i GOM , men hvem de er for vet vi ikke enda, jeg har min mistanke:)
Så er jo også Reach med her, hva kan komme ut av noe slikt , mineraler på bunnen vil kreve flere aktører i skjønn forening om en skal lykkes.
( https://www.seismicpartner.com/ )
Vi får vente litt i spenning til Green Minerals kommer med topp 20 listen , da kan en muligens begynne å se klarere på hvem som kommer med , osv..
Tenker deler av den store posten til SBX også vil være øremerket til aktør og investor som blir med videre i Pilotprosjektet.

Hva tenker dere om dette?
Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.