Grønne aksjer

KimLee
07.01.2021 kl 00:25 3529

Ser den. Det trenger ikke å være Reach. Kan like gjærne være Subsea7 eller et utenlandsk selskap. Kanskje Fugro har noe med dette å gjøre.
Men når Reach sier de skal samarbeide med "en" større aktør så så er det kanskje flere selskap involvert.
Her er en del interessant å lese: https://bluemining.eu/ Green Minerals er "ennå" ikke nevnt der.

Men det jeg håper mest på nå er at hele Seabird snart blir oppkjøpt av et større og solid selskap og den muligheten tror jeg øker betydelig nå med Green Minerals.
I Q3 rapporten fra 2019 står det nevnt "Industry Consolidation". Dette kom rett etter Rodahl overtok og Klohs ble borte. Om det var Shearwater eller et annet selskap de da hadde tenkt vet jeg ikke. Men rett etterpå flyttet de hovedkontoret fra Oslo til Bergen. Kanskje Rodahl allerede da hadde planer om Green Minerals.

Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.