Grønne aksjer

midtikøajohnny
07.01.2021 kl 00:49 4800

He, he, Muggost er 100% enig med deg i at kursen på børsen er kursen. Punktum.

Forøvrig er det veldig enkelt å svare på hvorfor jeg poster dette så jeg trenger ikke svaralternativene du tilbyr meg. At ditt fokus primært ikke er innholdet i det jeg poster, men å idiotforklare meg fordi du mener jeg ikke forstår mekanismene på børsen, konstaterer jeg, men du kan glemme helt at jeg bruker tid og energi på en så uinteressant avsporing som om jeg er idiot eller ei, for svaret på spørsmålet ditt er veldig enkelt:

Jeg poster det du velger å idiotforklare her fordi dette er et aksjeforum og fordi jeg siden 14.desember 2020 mener å ha vært vitne til og ønsker å dele noen fakta og tanker om en interessant, oppsiktsvekkende og for meg ganske uforståelig kursutvikling i en aksje når man tar i betraktning den ekstremt positive utviklingen når det gjelder substansielle, underliggende verdier i aksjen fra 14.12.2020 til i dag. Men nå gjenforteller jeg jo bare trådstart i kortform med andre ord Muggost og selv om du helt opplagt ikke er bekvem med at jeg poster dette og er uenig i vinklingen, skjønner jeg egentlig ikke at jeg har uttrykt meg så rotete i trådstart at det skulle være nødvendig.

At du bruker dine formler og med disse regner deg frem til at realtime aksjekurs er helt grei, er selvsagt helt ok. Vi er uenige, enkelt og greit, men at aksjekursen er den den er, der er vi som sagt 100% enige.

Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.