Grønne aksjer

midtikøajohnny
07.01.2021 kl 11:51 4425

Jeg mener egentlig ingenting Alltid positiv, eller jeg gjør jo selvsagt det, men hva jeg mener eller tror er ikke interessant her. Det jeg gjør er kun å servere regnestykker basert på fakta i form av faktiske aksjekurser som forhåpentligvis, muligens kan bidra til å hjelpe andre til å gjøre seg opp egne meninger. Hexagon Purus prises nok på store forventninger, men det kan virke som om andre hydrogenrelaterte aksjer på Oslo Børs prises adskillig mer luftig enn Purus. Jeg ville ikke byttet Purus med noen av disse. Jeg har enorme forventninger til Purus og er kjempefornøyd med å eie Purus aksjer og HEX aksjer fordi 1 HEX aksje eier 0.86 Purus aksje, og så er jo HEX mye mer enn Purus også. Nemlig et selskap med egen virksomhet som leverer både overskudd og vekst av solid omsetning. Så når det gjelder HEX snakker vi bokstavelig talt pose og sekk. :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.