Grønne aksjer

monitor1
07.01.2021 kl 12:27 4323

Jeg kan jo avsløre ( har vel gjort det før) at jeg jobbet i ING på 70 tallet, og at «anbefalinger» til småaksjonærer på 80 tallet alltid var spekulative aksjer som noen store skulle kvitte seg med. ( dette ble bestemt på morgenmøtene). Å forstå hva som foregår idag i en total digitalisert verden er vanskelig, men børsen er organisert slik at de store skal tjene på alt, og også på småaksjonærer. Den nye plattformen skal visst gi en tidsfordel til algoritmebasert handel, er er siste tilskuddet til elitens redskap, med store konsekvenser for oss...igjen. Jeg mener det er helt avgjørende å forstå hvordan disse mekanismer fungerer for å kunne selv finne en anvendbar strategi. Forøvrig så er nå HEX snart verdiløs sammenlignet med den eierandelen de har i Purus (især om vi tar din tilnærming).
Klart at det er et misforhold her. Teknisk sett ser HEX bra ut.
https://bigcharts.marketwatch.com/advchart/frames/frames.asp?show=&insttype=Stock&symb=NO%3AHEX&x=22&y=8&time=7&startdate=1%2F4%2F1999&enddate=1%2F7%2F2021&freq=1&compidx=aaaaa%3A0&comptemptext=&comp=none&ma=4&maval=9&uf=16&lf=268435456&lf2=65536&lf3=1024&type=2&style=320&size=4&timeFrameToggle=false&compareToToggle=false&indicatorsToggle=false&chartStyleToggle=false&state=11

Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.