Grønne aksjer

Muggost
07.01.2021 kl 12:45 4245

Det var selvfølgelig ikke meninga å idiotforklare deg selv om jeg ser nå at innlegget mitt ser akkurat ut som det. Det var ment som satire/ironi så beklager det :-)

Poenget er vel bare at regnestykkene ikke egentlig sier så mye annet enn at det er et misforhold og det har du jo forklart ganske grundig tidligere. For min egen del så handler det mest om at jeg har kjøpt meg inn i Purus og har derfor ikke cash til å også handle inn mer i HEX. Og hvis det gjelder for meg så må det gjelde for mange andre her også, jeg skiller meg ikke nevneverdig fra resten av folket her på steinhaugen vår.

Noen er jo nødt til å kjøpe disse HEX aksjene, det er jo ingen automatisk mekanisme som regulerer HEX når Purus stiger. Fravær av kjøpere tyder vel på at de velger å sette penga sine andre steder?
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.