Grønne aksjer

monitor1
07.01.2021 kl 12:51 4244

Ja, daytrader blir jeg ikke, og selvom jeg er veldig direkte og uinnpakket, så er jeg er jeg forholdsvis konservativ i aksjehandel. Kan dog handle litt kortsiktig, og sette meg mål for ut og innganger. Lar meg i liten grad påvirke av analyser, men leser de gjerne, om jeg kan lære noe. HEX er på grensen for min risikovillighet. Det som nok begrenser avkastningen også er noen prinsipper ( som dette med karbonfangst, som er en vinner fordi politikere og en riking blir enige om oppdrag, subsidier osv. ). Jeg mener det ikke er grønn politikk, miljøskadelig, og feil at felkessparegrisen tømmes av den grunn. Gass er for meg innenfor i de tilfellene det erstatter kull, annet fossilt og er infrastrukturmessig « korrekt». ( som i Tyskland).

Jaja. Jeg sitter da på mine HEX en stund til...Noen venner satset 5000 kroner på Norwegian, og doblet sine penger på en uke...Jeg spiller ikke v75, og tenker mest på neste generasjon som skal arve våre midler...det krever en viss varsomhet og tålmodighet...Og så er det en liten og berikende hobby

Hvert angrep på 57 blir kjørt ned, men dette nivået brytes snart, og da er jeg spent på hva som skjer...presset oppover vil tilta, især i lys av utviklingen i Purus.er min antagelse. Kan bli et pent stikk oppover når muren brytes.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.