IKT

tunktee
12.12.2018 kl 18:50 1706

Hopla hei Viking og alle andre!
Skulle gjerne skrevet mer, men følger ikke veldig nøye med herfra. Kjekkere å sitte foran PCen hjemme når det er kaldt og bøtter ned.

Men må faktisk jobbe en del her og, likevel. Er en søknadsprosess på hytten der jeg med flere hyttenaboer prøver å få lagt en vannledning.
Jeg er tiltakshaver, laget søknaden selv og sendte inn i desember for et år siden.
Den gangen var det litt artig å lære seg slike ting, og jeg var ved godt mot.
Nå, derimot, når antall dokumenter i saken har vippet 50 og antall sider er i mange ganger 100-talls, begynner jeg å bli rimelig mettet.
Dette er som følge av en fastboende nabo som gjør alt i hans makt for å stoppe oss. (advokat, arkitekt, politikere osv. Helt jævlig.)
Noen dager før jeg reiste på ferie kom der nye hindringer i veien, der politikerne kom med tillegg som strider mot alt fagfolkene i etatene har uttalt.
Har blitt timer mer brevskriving og e-poster herfra.... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nok om det;
Gledelig å se den gode omsetningen i aksjen vår i dag!
Det er mulig å handle uten å presse kursen mye opp eller ned!

Regnet egentlig med at der ville komme noen flere nyheter fra selskapet i løpet av høsten.
Tiden for det føler jeg begynner å renne ut. Det begynner vertfall å bli sent for større ordrer, men kan fortsette å håpe en uke eller to.

Det er gledelig at aksjen har vist styrke gjennom et svært turbulent marked siste tiden, men jeg tror ikke kursen vil bevege seg mye på denne siden av årsskiftet uten kursdrivende nyheter.

Stå på folkens!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.