Sport og spill

Hammers
08.01.2021 kl 10:35 4816

I dag kom meldingen om at Sebastien Haller har forlatt WHU til fordel for Ajax.
Mindre enn halv pris fra da vi kjøpte ham sommeren 2019. Den gang £ 45 mill. Nå drøyt £ 20 mill.

Totalt 50 kamper og 14 mål (inkl cup). Herav mange ferdigscorede "tap in's" og massevis av frustrasjon for supporterne.
Hoftefeste, dårlig arbeidsmoral og en spiller som absolutt ikke passet inn i David Moyes stil.
Til tider som å spille med 10 mann på banen når Haller fikk sjansen i Antonio's fravær.

LIKEVEL; Den 15. des i fjor scoret han årets mål for oss, og det vil han aldri glemmes for.
En kruttperle av YPPERSTE slag - som får meg til å le hver eneste gang jeg ser den.
Ja, til og med fikk David Moyes jublet litt avmålt, men "hemningsløst" på linja;
https://www.youtube.com/watch?v=rmScgNmu-to

Det ryktes ellers at veteranen Robert Snodgrass er på vei til "Brannmann Sam" (Allerdyce) i WBA.
Kun en symbolsk sum for 33-åringen som uansett har utgående kontrakt til sommeren.

Større spenning hvem som kommer inn. Joshua King er nevnt, men det håper jeg KUN er avisskriverier.
F.eks en ny spiller fra Tsjekkia kunne ha vært noe. En ung og sulten spiller a la Soucek eller Coufal!
Spennende dager!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 04:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.