Offshore

13.12.2018 kl 13:22 1852

Hvis dette til 7 Kr når nettoresultatet var på minus 18% og det var allerede billig da ville hvordan 3 Kr da det siste kvartalet kun rapporterte minus 7%? DOF fakturerer mer inntekt for konseptet med nye kontrakter som ikke er registrert i løpet av fjoråret, da det vil være med et positivt nettoresultat som vi vet at jeg kom for kvartalet? Her er det en forferdelig spekulasjon! Men jeg klandrer ikke spekulasjonen her, lederen er administrasjonen som ved å ikke gi ansiktet folket ikke investerer slik at denne lille gruppen av selgere kan rive verdien av selskapet ... Det er sannheten og godt som jeg sa før, her mister den som selger og går uten å kjøpe noe ... Jeg vet at det er vanskelig fordi vi ikke har kapital som manipulatorene, men hvis vi ikke selger, gjør vi allerede mye! Plutselig når dette går ned til hvor du vil gå, har vi allerede noen besparelser for å kjøpe dette på gulvet ....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.