Gull og gruve

Carbo
11.01.2021 kl 16:26 5550

Det er vel ingen som ønsker deponering i Førdefjorden, men det blir valgt fordi avtrykket blir minst.
Hvilken erfaring tilsier at arbeidsplassene kun blir attraktive for øst-europeere?
Hvorfor er ikke arbeid i gruveindustrien attraktivt for folk i Sunnfjord?

Jeg ville i utgangspunktet også vært skeptisk til etablering av gruveindustri i hjembygda, men, dere må sjekke fakta nærmere i stedet for å ta følelsesmessige beslutninger på tynt/feil grunnlag.

Jeg aner en kommende splittelse i bygda fremover....og også blant vevring-folket som dessverre vil innse at de er ført bak lyset av kapitalismen og egen grådighet.

At det ikke er så rett fram med blå skyer er jeg helt enig i. Det har NOM til de grader bevist. Derfor har prossessen fram til i dag tatt utrolig lang tid. Ingen snarveier er tatt og det er nettopp for at alle hensyn skal ivaretas...ikke minst hos de som er mest opptatt av miljøet.

Det er stor risiko i alle aksjeinvesteringer og NOM er intet unntak!
Redigert 21.01.2021 kl 08:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.