IKT og Tech

tunktee
13.01.2021 kl 20:27 3133

Det var minst to til, inkl meg, som ble oppringt på mandag denne uken.
Jeg ble også oppringt fra samme for et par måneder siden.

Vedkommende er en fyr som kan mye om Strongpoint, til tross for at Pareto ikke analyserer selskapet.
Jeg har ikke troen på at det ikke er substans bak tilbudet.
Han åpnet dirkete med spørsmål om jeg hadde aksjer til salgs. Hvis svaret var positivt fra meg og han ikke hadde kjøpere, hvordan skulle ham da ha respondert til det?

Jeg gikk ikke inn på prisdiskusjon med megleren siden jeg ikke ønsker å selge, men pratet med ham i 15-20 minutter om både SP og annet.
Kan selvfølgelig ikke vite om det er samme person som dere andre har snakket med, men han ringte ikke meg for å få flere kunder/oppdrag.
(Forrige gang i høst sendte han meg ikke en gang kontaktinformasjonen sin, til tross for at jeg etterspurte den. Den gang var det en kort samtale, som ble avsluttet etter han skjønte at jeg ikke hadde aksjer til salgs.)
Redigert 21.01.2021 kl 08:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.