Shipping

StoreTor
14.01.2021 kl 12:51 4955

Hei Longsitinbulk.
Jeg tillater meg å henvende meg i full offentlighet, da jeg synes dine betraktninger om shipping markedet er interessante.
De fleste av oss har sikkert ulike strategier for hvordan vi prøver å tjene på våre investeringer, men felles tror jeg vi alle har et ønske om at dette skal gi avkastning. Du er jo tidvis ganske tydelig i dine meninger, og virker ikke overrasket over siste dagers kursfall i Agas/BWlpg. Kan jeg få be deg utdype litt rundt hvorfor du mener det er åpenbart at kursen skulle ned, og eventuelt hva du mener vil snu kursene til oppgang?
Personlig oppfatter jeg tilbakegangen som litt overdrevet, selv om futures har falt noe tilbake siste dager. Samtidig har det kanskje vært litt i overkant euforisk undertone her på fora etter periodevis god oppgang i våre LPG selskaper.

På forhånd takk for svar og engasjement.
Redigert 21.01.2021 kl 08:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.