Grønne aksjer

Muggost
14.01.2021 kl 14:49 15577

Hehe ja jeg hadde faktisk glemt denne. Ser nå at jeg traff spot on :-) https://www.tradingview.com/x/2rV2AVnK/

Pr nå stanger vi i taket av trendkanalen og RSI indikerer på grensen til overkjøpt. Selv synes jeg Purus er relativt "luftig" priset og det er mange i markedet som venter en korreksjon nå, så magefølelsen min tror på en korreksjon ned til støtten på 60.55 i første omgang. Brudd gjennom denne indikerer videre fall ned til 56 og så 48 hvis det blir skikkelig "krakk" stemning. Men da blir det garantert en kraftig rebound, for det fundamentale er godt i Hexagon Composites.

Så er det jokeren her; Purus. Jeg tror ikke vi får noen videre oppgang i HEX før kvartalstallene er ute. Hvordan man skal forholde seg til Purus er det flere andre som debatterer her så jeg holder meg litt unna den diskusjonen enn så lenge. Men på et eller annet tidspunkt må jo verdiene i Purus inkluderes i aksjekursen til HEX...

Tradingview er gratis hvis du kan leve med litt reklame.
Redigert 21.01.2021 kl 07:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.