Aksjeanalyse

Frodon
14.01.2021 kl 14:59 3582

Ok. Jeg synes du snakket om selskaper med 0 i gjeld og høy inntjening? Men du er ikke investert i dem? Det er mange selskap jeg har vært inne i de siste 20 årene, som kan se bra ut, men ledelsen har ikke klart å skape resultater før og sannsynligheten for at de klarer det i fremtiden er lav. En bra ledelse er alfa omega når jeg skal investere i selskaper ;)

Kitron er vell det beste av de selskapene du har nevnt, bare synd kursen har gått så mye allerede ;) Hvorfor er du ikke i selskap som eks Storebrand eller SR bank?

Jeg har kjøpt enda mer bear aksjer i dag ;)

"USA: JOBLESS CLAIMS FORRIGE UKE 965.000 (VENTET 795.000)
Oslo (TDN Direkt): Antallet førstegangssøkende til arbeidsledighetstrygd i USA (jobless claims) var 965.000 personer i forrige uke, viser statistikk fra det amerikanske arbeidsmarkedsdepartementet torsdag.
På forhånd var antall førstegangssøkende ventet å være 795.000 personer, ifølge Direkt Makro"
Redigert 21.01.2021 kl 08:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.