Shipping

Drowsy
14.01.2021 kl 16:52 4184

Jeg er også dårlig på å time, mest fordi jeg ikke har tid, forteller jeg meg selv. Men jeg syns jeg ser et tydelig mønster på aksjens utvikling sett i sammenheng med bevegelse i futures. Basert på det kjøper jeg ikke mer før den eventuelt faller til 38. Vurderte på 42 jeg også - men er usikker. Kommer det oppdaterte negative tall ikveld på futures tror jeg den går videre ned mot 38. Skal den under det må det være et voldsomt fall i futures. Veldig usikker på at det skjer. Det er naturlig at futures falt etter at den eksploderte opp nylig. 42 kr høres billig ut i mine øyne, men hva vi småfolk gjør har lite å si. Det er de store som bestemmer og som Longsitinbulk sier. Om veldig positive rapporter kommer blir jeg også nervøs. Man kan aldri stole på analytikere. De har en annen agenda enn å blidgjøre oss. Blir spennende om Kahoot kommer til å miste luft nå som de store aktørene skriker videre oppgang f.eks
Redigert 21.01.2021 kl 08:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.