Farma

livsal
14.01.2021 kl 18:09 1655

Superoptimist: Det er nok mange som følger denne med spenning. Har vært fan siden 90-tallet. Da Jan Raa uttalte at om 20-30 år ville biproduktene fra fisk være mer verd en fileten. Han var nok litt forut for sin tid. Selskapet har ikke det beste omdømme i nærmiljøet pga Woulgan tiden, men det er lagt bak oss, og det blir spennende å se hvor langt de greier å utvikle selskapet før de blir kjøpt opp av big pharma. Dessverre er det ingen bjellesauer på OSE som har investert her og like greit det. Tror vi får en fin utvikling og takker spesielt JosefK for mange fine innlegg Personlig skriver jeg lite her, da produksjonen er for teknisk for meg. Ser jo imidlertid at investorer som heilo sannsynligvis gjør en del penger på dipppene. Det har jeg aldri fått til og endt som langsiktig pensjonsinvestor. :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:08

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.