Olje og energi

EnAksjeTil
14.01.2021 kl 22:52 1887

Korreksjoner vil komme Marketwatch, men aker har en utrolig omstillingsevne slik de har vist i 2020. De har også politiker lobbyen godt ned i bukselomma når det trengs ettersom de kan spille på tusenvis av arbeidsplasser for å presse gjennom det de ønsker . Når det gjelder akers ledelse er dette i mine øyne de dyktigste lederne i landet. Røkke er en arbeidskar og finansmann tvers igjennom som har bygd seg opp fra bunnen. Mitt inntrykk av Øyvind Eriksen er også en bunnsolid person som har vært med på mye av reisen med Aker og videreutviklet selskapet. Disse tør å satse og har råd til å feile. Aker aksjen er og vil i enda større grad bli en bunnsolid aksje med et bredt nedslagsfelt innenfor nåværende og fremtidig industri. Personlig tror jeg cognite vil bli en enorm suksess og vil ikke nøle et sekund hvis de blir lagt ut på børs.
Redigert 21.01.2021 kl 08:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.