Finans og forsikring

urix
15.01.2021 kl 05:31 4126

Jeg har kjøpt B2Holding, en av grunnene til at jeg ikke kjøper aksjer i selskaper hvor John Fredriksen er stor eier (Axactor, Agas) er at han har enorme muligheter til manipulere kursen fordi han er svært pengesterk, låner ut aksjer til shortere , og kjøper selv billig, man er prisgitt hva Fredriksen velger å gjøre. Det er vel ikke uten grunn de kaller ham "Storeulv", ulven er et rovdyr sparer ingen i jakten på "mat", (penger).
Kjenner til de største eierne i B2Holding, solide folk, også representant fra Sverige som driver i samme bransje det sitter i styret, kan hende det kommer en fusjon etterhvert. Nordea kom nylig med oppdatering med kursmål 14,40 kr. og lovnad om solide utbytter fra 2022 og utover.
Jeg selger på 50 kr om noen år. God helg!!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.