Shipping

Struts
15.01.2021 kl 12:05 6592

Jeg sitter av og til igjen med en følelse (i disse tider) at desto mindre inntjeningen er, jo bedre går aksjekursen. Særlig dersom det er noe grønt i logoen. For øvrig intet vondt ment om verken gress eller andre planter. Og motsatt, inntjening bra - kurs ned. Men selv om jeg er en gammel surrekopp, så føler jeg for å følge det jeg har litt tro på. Anal-ytikere har jeg for en god stund siden lært (eller ikke) å ikke lytte til. Min erfaring med dem er litt som politikere, det er "kappen-etter-vinden" som gjelder. Men ut fra det lille jeg kan om shipping, kan jeg ikke annet enn å fatte at for MPC (og Halvorsens 2020 Bulkers må jeg innrømme) ser fremtiden lys uten det neste halvåret eller så. Så jeg har satset noen hundre K på dem. Vel vitende om at jeg stadig vekk trår feil. Uansett, god helg og takk for mye god info på en fin tråd (fra Kbkristi mfl)!
Redigert 21.01.2021 kl 08:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.