IKT og Tech

forvandler
15.01.2021 kl 15:51 2646

Styret er konstituert av eierne ("oss") ved generalforsamling. Styret tilsetter daglig leder og er ansvarlig for at selskap er fornuftig organisert. Hvis daglig leder ikke lengre har styrets tillit blir han byttet ut. Så enkelt er det vel. Kjapp og god løsning er når styrets leder tar daglig leders rolle. Også en billig løsning. Det er vel så enkelt at styret ikke syntes daglig leder forvaltet aksjonærenes verdier på en god nok måte. Vær glad for et skifte. Nå blir det mere fokus på det eksterne og vi kan forvente gode meldinger på rekke og rad. NB! dette er skrevet på generelt grunnlag og uten noen kjennskap til interna. Jeg er aksjonær og vekter meg snarlig fordi jeg er overbevist om at skifte av leder vil ha positiv effekt på aksjekursen sett litt over tid.
Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.