IKT og Tech

Knekker
15.01.2021 kl 16:12 2590

Har vært ganske klart og tydelig at aksjonærene ikke er fornøyd med hvordan Henrik har kommunisert med markedet. Som dere sikkert ser så er det mest all time high , fult av ferske børsspekulanter full av endorfiner og oppsparte penger som ikke har gått med på fest og syden ! Dette kombinert med en super lav rente som jeg ikke har opplevd i min levetid. Boblen blåses større og større ! Langsiktig eller ei , et børsnotert selskap trenger en som kan motivere gamle og nye aksjonærer. Er fåtall som har hørt om 5pg , men nå er det mange flere som vet hva Oslo børs er før mars 2020. Jeg sitter ikke her long , skal ta gevinsten som kommer nå som ting begynner å rulle ut med forhåpentligvis positiv cashflow og en CEO som kan kommunisere .
Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.