Grønne aksjer

Uchihabrah
15.01.2021 kl 18:37 5304

Ja, kjedelig uke egentlig. Forventet det omvendte, men sånn er det. Man kan ikke alltid ha rett short term.

Nå er det kanskje jeg som ikke tar uroet i USA seriøst nok? Kan godt hende det blir demonstrasjoner, men jeg tviler på at det oppstår væpnet konflikt. Gjør det det derimot, så kan neste uke bli veldig stygg for alle aksjer på verdensbasis.

Det positive er at for hver dag som går, så er vi en dag nærmere Violet Power sin ground breaking day, informasjon om oppkjøp i Yulin og Q4 i Februar. Jeg stusser litt på hvorfor vi ikke har fått noe som helst informasjon angående ML, for å være helt ærlig. Jeg mener at det bør komme fortløpende, ettersom VP og G14 allerede har bestemt seg. Det kommer jo til å ta tid med gjenåpning.

Som Sirbalo nevnte ovenfor, det positive er at det ikke har vært noen innsidehandel. Det tyder på at enten vil ikke styret kjøpe mer aksjer (tviler) eller at de ikke kan før de kommer med børsmeldingen, ettersom de sitter med innsideinformasjon. Jeg regner med at vi får vite mer om ML til Q4 i Februar, men skulle håpet vi fikk beskjeden tidligere. Det har vært utrolig mye som har skjedd siden Oktober, og jeg håper at REC Silicon utnytter macro posisjonen optimalt. Uheldig med timingen på kjøp denne uken, kjøpte på 17kr og 16.32kr for noen hundre tusen kroner, men jeg regner med at dette vil være svært god innkjøpspris så fort ting roer seg litt ned i USA og vi får fokusert mer på selskapets utvikling fremfor politikk.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.