Grønne aksjer

monitor1
15.01.2021 kl 20:01 14519

Muggost: jeg får det ikke til på tradingview ennå. Kanskje du kunne legge ut en bedre variant av dette:
https://bigcharts.marketwatch.com/advchart/frames/frames.asp?show=&insttype=Stock&symb=NO%3AHEX&time=7&startdate=1%2F4%2F1999&enddate=1%2F15%2F2021&freq=1&compidx=aaaaa%3A0&comptemptext=&comp=none&ma=4&maval=9&uf=16&lf=2&lf2=4&lf3=32&type=4&style=330&size=4&x=21&y=15&timeFrameToggle=false&compareToToggle=false&indicatorsToggle=false&chartStyleToggle=false&state=15

Da kan du legge inn den nye brattere trendlinjen evt. kombinert med hovedlinjene).

Uansett så forsto jeg torsdag at doji candlesticket ville medføre et større utbrudd, og antok at det ville peke oppover, etter en totalvurdering.
At den ble kjørt ned mot slutten hadde mest med USA børsen å gjøre, samt selvsagt sluttauksjonen ( det legaliserte manipuleringsverktøyet for gutteklubben).
Det positive er at RSI fortsatt ikke er i taket og at det er rom for ytterligere oppgang. Hele stikket ligger over dojisticket fra torsdag, og vi snakker fortsatt om en « strong buy», utfra nesten alle tekniske parametre.. Resten håper jeg Muggost tar seg av. Det endte jo ikke oppløftende i USA og de europeiske futures er svakt negative, så oppgangen behøver ikke å komme umiddelbart på mandag.... Jeg sitter på de uansett inntil videre.
Redigert 21.01.2021 kl 07:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.