Grønne aksjer

Sandeveien
15.01.2021 kl 20:10 5143

Må bare spørre. Jeg er tungt (men ikke 500k aksjer tungt) lastet og er veldig bull men må samtidig stille noen spørsmål som sikkert dere gutta har gode svar på. Violet Power skal sette spaden i bakken i slutten av Januar (hvis de høye herrene kommer seg på plass), jeg lurer på hvordan VP skal greie å få i gang produksjon allerede i år når de ikke engang har begynt å bygge. Når er ikke jeg ekspert på sol paneler men regner med att det er noen ting som må bygges og ikke bare et tomt lager. Hvorfor har ikke VP en ordentlig nettside? Et selskap som skal være USAs no1 når det kommer til solpaneler og som skal pumpe ut paneler i markedet allerede i år, med opp til 1000 ansatte. Burde man ikke legge litt fokus på publisitet og troverdighet?

Sikkert bare jeg som tenker for mye men får ikke det hele å henge sammen. Hva vet vi om VP idag, hvor mye penger er investert i prosjektet, er dette noe som kan gå i dass?
Redigert 21.01.2021 kl 08:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.