Handel

Itmann
15.01.2021 kl 22:21 3181

Jeg har lenge vært inne på samme tanke Siderius, men har gravd litt dypere i caset og blitt overbevist. Veksten har vært større enn effekten som mindre grensehandel gir. De tar markedsandeler, de gjør ting riktig. Jeg tror på at de nye kundene de har fått det siste året kommer til å fortsette å handle der også etter corona. Hvis oppgangen kun hadde vært i grensetraktene hadde jeg vært enig, men den er uavhengig av geografi. I tillegg kommer jo ÖoB sannsynligvis dette halvåret, Carnegie har regnet et bull scenario på 96 kr hvis de lykkes bra i Sverige. Selv har jeg ikke helt tro på kursdobling i år, men med økende utbytter, og gode nyheter om ÖoB tror jeg vi kan se 60 kr i år og da er det verdt å ha i porteføljen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:48

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.