Olje og energi

BTGM
15.01.2021 kl 22:37 1333

Mdg1, du har vært med lenge nok til å skjønne at du kan da aldri sammenligne DNO og IOX, har DNO Lithium og Uran..?

Litium trenger alle gamle IOX aksjonærer.

Det som er litt interresant er Meyerløkka(advokater) og Merchant(Wilding,advokat), IOX og North Energy? De er/var tungt lastet. Merchant et ute (smarting?) Advokater som absolutt har møttes( bare å søke) ..

Litium...

Jeg har vært med lenge, alt for lenge... Men når jeg og Silver205, IOX50 runket til LLA-47, måtte oljen transporteres ut med hest og kjerre, så trailer , så båt etc etc... Kanskje ikke så dumt at ting har trenert lenge...

Jeg har 100k+ aksjer, og mange 100k kr minus

Litium..

Silver205, var en superressurs på IOX, ble dessverre uhyre skuffet med intoget av Andes.. Solgte seg ut. Han hadde kursmål 250kr, så kom Andes/integra.. Men tar gjerne en halv Silver.. Fornøyd med 10kr...... Gamle 1kr, jezzufader.....
Redigert 21.01.2021 kl 08:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.