Olje og energi

bergsmofs
16.01.2021 kl 11:36 1062

Ja potensialet er og var godt tilstede. Mange ivrige skribenter på tråden. Dysfunksjonell😅 Så det holder, men utholden. Jeg skrev ikke de første årene på trådene, men siste årene opprettet jeg bruker å skriver. Jeg har fulgt godt med i aksjen. Potensialet er godt. Men det har tatt tid. Samtidig er du inne på noe BTGM vedr, venting. Markedet har siste årene vært meget vanskelig for oljeknøtter, prisfall, corona, lokale og sentrale myndighetsutfordringer. Så dersom det nu løsner å de finner olje i noen av brønnene som skal bores, så kan det være belønningen for de tålmodige. Ellers er det flere her inne, å i aksjen som har kjøpt å solgt i det korte bildet, å tror nok en del har gevinst. Min strategi har vært å kjøpe på lave kurser, få ned snittet, håpe på at de taklet forpliktelser å øk, m.m Snitt nå 2,03.
Der har selskapet. Vist at de kan navigerer, har kontakter, å de har god dialog med långivere, så akkurat nå å et par år fremover, ser det ut til at også tålmodige, vil få sin belønning. Kursmål er vanskelig, men godt oppover det vil den gå.Var jo inne på over 10 kr, så ..... Det er lov å håpe på gode funn. Da blir det bra. Altair har jeg ikke de store forhåpninger for, men kanskje det kan bli treff her også. Men lla47 derimot 🦟🐝🐝
Redigert 21.01.2021 kl 08:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.