Olje og energi

Pick Up
16.01.2021 kl 19:06 3545

Kan du ikke nå engang fortelle oss hva Binnions clean tech er utover hva vi allerede vet om bruk av resirkulert vann, nedbrytbare kjemikaler som ikke er giftig for miljøet? Men oppsprekking av skifer for å få opp fossil energi, er fortsatt forbudt innenfor rammene av de lovbestemte reguleringene. Eller har Binnion oppfunnet en økonomisk sesam løsning som åpner opp for utvinning av fossil energi fra skifer uten oppsprekking? Svar utbedes!
For min del forholder jeg meg til Quebecs nypubliserte Green Economic Plan. Der står alt jeg trenger å vite om Quebecs prioriterte milliardsatsing på energi frem til 2030 - om flere arbeidsplasser, nye miliardinntekter og redusert utslipp av drivhusgasser. Hvis det var var avsatt midler til satsing på konvensjonell naturgass og blå hydrogen, ville aksjekursen kursen allerede nå vært det mangedobbelte av hva den er i dag. Det anskueliggjør alvoret i at disse postene ikke er med i Quebecs Green Economic Plan. I hvert fall ikke frem tll 2030.

https://www.greencarcongress.com/2020/11/20201117-quebec.html?fbclid
Redigert 25.01.2021 kl 12:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.