Grønne aksjer

Tanjiro
16.01.2021 kl 22:36 3403

Det er helt supert, men jeg liker alltid å være kritisk og skeptisk til det jeg selv har stor tro på. Selv om G14 hevder de har løst dette problemet tenker jeg man må være realistisk med tidsperspektivet og eventuelle utfordringer som kan forekomme, dette er noe helt nytt og som ikke finnes i markedet fra før. Ting vil ta tid, er en prosess der man feiler og prøver igjen. Tenker de kanskje vil begynne med mindre batterier til mobiler eller sparkesykler da dette er et marked som kan være lønnsomt å teste ut teknologien deres på. Når det er sagt så er hele konseptet utrolig spennende, ved å erstatte granitt i anodene i litiumionbatterier med silisium for å forbedre energitetthet, gi raskere lading og bedre levetid. Som vi allerede vet har G14 hentet 17 MUSD i en ny finansiering av SK Materials og har allerede lagt ut jobb annonser, så her skjer det mye bak kulissene. Jeg håper det er fult kjør før 2025, og at dette kan benyttes i el biler innen den tiden.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.