Sport og spill

Hammers
16.01.2021 kl 22:36 4394

I dag startet rekken på FLERE antatt lettere kamper.
Joda, det ble på sett og vis en komfortabel seier og 3 nye poeng, men LETT ble det ikke utover i kampen.

I første hadde ikke bortelaget Burnley noe som helst å komme med.
Spesielt ikke etter at Antonio elegang satte et innlegg fra Fornals kontant i mål fra 5 meter.

Dvs, Burnley fikk meg til å banne høyt etter 32. En ball gikk i beina til Cresswell før det spratt i eget mål. Heldigvis offside i trekker før.
Det nærmeste vi kom 2-0 var da Ogbonna headet en corner kontant i stolpen fra 3 meters hold.

Innbytter Yarmolenko fikk ballen i svært gunstig posisjon etter 87.
I stedet for å trille den enkelt til venstre for å gi den til en umarkert Antonio så gikk han for ære og berømmelse.
Gikk selv - og ble selvsagt taklet av den eneste Burnleyspilleren i mils omkrets. Hvor talentløs kunne man egentlig bli?

Tidligere ble Bowen spilt gjennom og skjøt i nettveggen - og da hadde min feiring allerede startet. Nesten - igjen!

Jeg får legge til at Burnley hadde mange halvfarligheter de siste 15-20. Jeg følte en stadig økende uro dess nærmere vi nærmet oss 90.
Heldigvis var midtstopper Ogbonna igjen i GLITRENDE slag - og han ryddet opp i stor stil. Enorm den prestasjonen han sto for.

Det endte 1-0 og vi har nå 29 poeng. DET er det mest fornøyelige.
Spillet var etter mitt syn slapt og uinspirert - og man fikk se en rekke feilpasninger.
Her er høydepunktene ila et par minutter; https://www.youtube.com/watch?v=bA7DfG15XTQ

Neste er etter sigende "enda lettere" enn dagens. Da er det hjemme mot WBA........som slo Wolves 3-2 borte i dag.
Kanskje det likevel ikke blir så lett..........når vår tidligere manager, Sam Allardyce, kommer på besøk.

Hilsen Hammers.......påvirket av spillet - og skriver slapt og uinspirert.
Redigert 21.01.2021 kl 04:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.