Grønne aksjer

Hammers
17.01.2021 kl 13:25 3542

Noen svar til Tradetrend;

Tror på marginene? Her er Badins egne ord på spørsmål (Q&A) etter Q3 update;

"What type of long-term EBITDA margins could be expected from landbased?
A normalised level for EBITDA going forward would be ON PAR WITH CRUISE, this is what we are currently targeting.
We have been able to prove scalability and standardisation of our cruise technology, and we expect to do the same with landbased".
(Som vi nå vet; Cruise hadde i Q3 en driftsmargin på nesten 28%).

Hvis du mener dette ikke kan stemme må du nesten kontakte Badin - ikke meg! Likevel; selvsagt ikke noe som kommer over natta.
Ellers er jeg enig med deg i at langsiktig oppgang bør bygges over litt tid.......og at man må ha et solid fundament i bånn.
Akkurat slik det har vært i VOW det siste året. https://www.tradingview.com/x/eDFRH7VO/ (forstørrelse; klikk e/åpning).

Kursen har knapt steget i 2020.
Dette pga svake tap etter at man har jobbet seg gjennom Covid (kun påvirket Aftersales til cruise),
og man SAMTIDIG har bygget et SOLID fundament på land!
Husk: Pga disse forholdene var det KUN Cruise Projects som gikk med overskudd i høst. Nå kommer et samlet selskap til å gjøre det.

Hilsen Hammers......... som ellers registrerer påstanden "haussing".
Der er jeg helt uenig. Jeg forteller nøkternt om framtidsutsiktene (på lang sikt) - og det basert på realisme og faktabaserte opplysninger.
At man selv trekker noen "optimistiske slutninger" bør være helt innafor.

Her er forresten ALLE spørsmålene og svarene etter Q3. Les selv - og se om også du/dere føler at dette er optimistiske toner.
Om man snakker om STERK VEKST i tiden framover? Koble gjerne utsagnene mot de store nyhetene som nylig har kommet i en stri strøm;
https://assets.ctfassets.net/jgqj05vxq9zr/35qkecB3QYmclig3DSG10K/93f8b8dcbb60123991bb98d6991947fe/Trading-update-QA.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 08:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.