Shipping

mariner
17.01.2021 kl 13:51 4476

Først , takk for en god innledning på denne strengen, alltid flott med folk som forklarer hvorfor de er bull på en aksje. Sist man var bull på denne aksjen var for under 2 år siden, stor artikkel i FA på hvor godt dette kommer til å gå. Jeg gikk inn på 32 kr. Og kom med ut på rundt kr. 25, siden bunnet jo denne ut, usikker på hvor langt ned den gikk?
Flott at ratene har tatt seg opp, men denne er en bransje hvor det er lett å komme inn! Derfor skal man alltid ha en viss skepsis. Dette samme gjelder bulk, billige båter å bygge, skal man tjene penger her må man være stor. Hvorfor skal man være skeptisk :
- Billige båter å bygge
- Relativt enkle båter å drifte, personell fra lavkost land
- Dette gjør at hvis ratene blir for høye, vil flere inn på dette markede, med den konsekvens det har .

Jeg kommer til å følge med aksjen , så får vi se om jeg handler, uansett er shipping i lange tider ingen god plass å være
Redigert 21.01.2021 kl 08:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.