Grønne aksjer

Uchihabrah
17.01.2021 kl 15:23 2083

Dette. Indirekte har vi allerede fått bekreftelse om at ML skal gjenåpnes i form av Violet Power, som skal kjøpe bygg og begynne prosessen allerede denne måneden og G14 som skal starte i løpet av Q1 2021. I tillegg til det har vi Biden, som skal satse på grønt. Som MorganKane sier ovenfor; grønn satsning skal både skape flere arbeidsplasser og er en enorm satsning for USA de neste årene. Her ønsker de et lokalt infrastruktur, noe Biden sist nevnte forrige uke i sin tale. REC gagner direkte av dette, ettersom både ML og Butte er lokalisert i USA. EU og USA vil satse enormt på fornybart og REC stiller sterkt, som eneste fabrikk i USA og EU som faktisk kan produsere råvarene de tilbyr. Varene deres er helt essensielle for den fornybare revolusjonen.

Husk; det er utrolig mye som har skjedd i både makro og mikro nivå helt siden Oktober. Jeg er som MK og tror at gjenåpningen vil foregå i 2021, med økende kapasitet og full drift innen 2023. Dette er enda tidligere enn det vi først fikk beskjed om i Oktober, men med god grunn. Markedsverdien til REC er så lavt at den prises som om selskapet er på vei til konkurs, når sannheten er helt motsatt. Selskapet har kommet fra randen av konkurs og er på vei til å bli ein beist innenfor fornybart igjen.

Det fundamentale med selskapet, satsningen hele EU og USA vil ha på grønt og fornybart; alt ligger til rette for at det skal blomstres de neste årene. Jeg står fast på min tro om at vi kommer til å se en mye større økning enn 500% i 2021. Tålmodighet. Ikke la -10% ned etter 70% opp skremme deg fra å gå glipp av flere hundre/tusen prosent med %.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.