Grønne aksjer

Hammers
17.01.2021 kl 21:38 3274

Merkelige innlegg som kommer på denne tråden. "Hva er Nafta" (og hvordan skrives ordet)!
Slike ting skrives det om i stedet for å skrive om Reservens "hjertebarn" på andre tråder - inntjening og drift.

2-3 dager før emi'en fortalte Bøhn at "first oil" var produsert! Det var som kjent like før han selv solgte på topp!

Det eneste man har sett av denne olja er 3 glass på størrelse med den urinprøven jeg leverte til min fastlege.
Siden den tid har det vært stille, mens pengene trolig fortsetter å fosse ut av selskapet.

Urinprøven ble levert i fjor høst en gang. Ca et kvartal senere er det fortsatt ikke noen drift i Skive.
Slik har det vært i 2-3-4 år nå! "Like før" har vi hørt - hele tiden!

Tallene for Q3 viste;
Omsetning; 6 MILLIONER
EBITDA; -31 millioner
NET RES; - 347 millioner
Gjenværende beholdning; 770 millioner
Børsverdi pr dd; 10 MILLIARDER

Er det ingen som lurer på NÅR fabrikken kan komme i drift - og om det er mulig å tjene penger på disse plastposene.
Slikt bør man etter mitt syn lure på.........når selskapet omsetter for 6 mill og verdsettes til 10 MRD!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 08:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.