Farma

Londonmannen
18.01.2021 kl 06:30 2150

Nei, ingen ting er sikkert. Men når jeg leser deg så høres du rimelig sikker på at AZT skal korrigere, for enten skjer det etter Q4 er flermlagt eller så kommer det i forkant.
Men også her er det slett ikke noe som er sikkert. Det finnes også et annet utfall, nemlig at kursen kan gå opp.

Fasiten sitter vi på om ikke alt for lenge. Så må det nesten bli opp til den enkelte å vurdere situasjonen og gjøre seg opp en mening og handle deretter. Og en ting er sikkert; jeg ville aldri basert mone investeringer ene og alene på det jeg leser på HO eller andre diskusjonsforum, alene. Til det har skribentene her inne, inkludert meg selv, en alt for tydelig agenda. En agenda som fjerne avspeiler hvorvidt man sitter posisjonert eller på utsiden.
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.